Deltagerbetingelser
For at kunne deltage på PUF skal du være aktiv juniorspejder, være 11 eller 12 år ved kursusstart og gå i 5. klasse.
Du skal kunne deltage på hele kurset, dvs. have mulighed for at være med fra første til sidste minut alle de dage, som kurset strækker sig over.
Vælg dine kurser
I tilmeldingen vælger du hvilke kurser du ønsker at deltage på. Du kan vælge mellem alle PUF kurserne. Du bliver kun tilbudt et kursus som du har ønsket. Desto flere kurser som du vælger, desto større er chancen for at komme på PUF. Du skal minimum vælge 2 kurser.
Afbud
Din tilmelding er bindende, når den er indtastet i Medlemsservice. Skulle du blive forhindret i at deltage, skal du hurtigst muligt meddele dette til Korpskontoret via mail: kursus@korpskontoret.dk
Vil du hellere kontakte K telefonisk, kan du se numre og åbningstider på www.dds.dk/kontakt
Dit afbud er først registreret, når du har modtaget en bekræftelse fra Korpskontoret, eller du kan se dit afbud i Medlemsservice på Min Side under fanen Arrangementer.
Ved afbud senere end d. 1. juni kl. 12 skal afbuddet meldes direkte til kursuslederen.
Kontaktoplysninger vil fremgå af deltagerbrevet.
Meld også afbud til juniorlederne.
- Ved afbud frem til den 21. maj opkræves ikke afbudsgebyr.
- Ved afbud herefter (fra den 22. maj) opkræves hele kursusbeløbet.
Vis hensyn: Bliver du forhindret i at komme på kursus, så meld afbud med det samme, så en anden kan få glæde af din plads.
BEMÆRK:
Gruppen dækker billigste transport for spejderen til/fra kurset.
Afleveres kursusbevis ikke til gruppen, kan gruppen ikke få tilskud fra kommunen, og I vil derfor blive opkrævet den resterende kursusafgiften (i alt 1425 kr). Dette gælder også, hvis kurset ikke gennemføres, eller der meldes afbud for sent. Ved afbud/afbrudt kursus grundet sygdom opkræves halvdelen af kursusafgiften.